سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا، طرح شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی با جدیت در دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: در راستای این طرح مأموران پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری اقدامات تخصصی، فردی سود جو را که در منزل خود اقدام به احتکار مقادیری قابل توجه ماسک بهداشتی کرده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران با هماهنگی قضائی در معیت نمایندگان سازمان صمت و اداره تعزیرات حکومتی، در بازرسی از منزل این فرد، تعداد ۲ هزار ۶۵۷ عدد ماسک فیلتر دار احتکار شده را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری این فرد محتکر و معرفی او به مراجع قضائی تصریح کرد: کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان، ارزش این ماسک‌های احتکار شده را ۱۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سردار قنبری تأکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، پلیس استان، با جدیت، طرح شناسایی انبارهای احتکار لوازم بهداشتی را در دستور کار قرار داده و با افرادی که قصدسودجویی، از شیوع این بیماری و شرایط بحرانی به وجود آمده را دارند به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.