علی زینی‌وند جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با عنایت به اینکه برخی شعب در حال تجمیع آرا هستند هنوز آمار دقیقی از رای دهندگان مشخص نشده است.

وی افزود: از آنجایی که کار احراز هویت با دستگاههای الکترونیک انجام شده و این دستگاهها تا ساعت ۲۴ آنلاین بودند و پس از آن آف لاین شدند میزان مشارکت واجدان شرایط شرکت در انتخابات تا کنون بیش از ۶۰ درصد است. 

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت استان یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند. 

وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ۸ کرسی از ۶ حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل ۲ نفر، زاهدان ۲ نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است.

زینی وند اظهار داشت: مردم استان از میان ۶۲ نامزد انتخاباتی برای انتخاب هشت نماینده استان در مجلس یازدهم شورای اسلامی آرای خود را در صندوق های اخذ رای ریخته اند.

وی ادامه داد: هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای در سراسر این استان کار جمع آوری آرای مردم را برعهده داشتند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۲ میلیون تعرفه یا برگ رای بین شعب اخذ رای حوزه‌های انتخابیه این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توزیع شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.