ابوذرمهدی نخعی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی به ویژه قشرهای مختلف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با درک و شعور و آگاهی از مسائل روز و شرایط کشور در ۴۰ سال گذشته قاطعانه و مشتاقانه در صحنه های مختلف حمایت از نظام و رهبری حضور یافته و همواره یک گام جلوتر از همه تحلیل‌ها و مناسبت‌های سیاسی بوده اند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی در ادوار مختلف به ویژه در شریط انتخابات تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته اند تا در مشارکت مردم ایجاد شبهه و در رای دادن دچار تردید کنند اما همیشه با یک تراز فاخری با شکست روبرو شده اند.

فرماندار زاهدان افزود: حضور و مشارکت مردم از همان ساعات اولیه شروع انتخابات بسیار خوب بوده و رفته رفته نیز بیشتر می شود زیرا مردم این منطقه همواره در تمامی شرایط در کنار نظام و رهبری هستند و امروز نیز همچون دوره های گذشته در این آزمون سرافراز خواهند بود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زاهدان پیش‌بینی شده که ۱۷۹ شعبه ثابت و ۲۱ شعبه سیار است و عمدتا در نقاط روستایی و بخش مرکزی اقدام به اخذ رای می‌کنند.

نخعی بیان کرد: امسال رشد ۱۰ درصدی در تعداد شعب اخذ رای نسبت به دوره قبل اتفاق افتاده تا همه مردم بتوانند به راحتی و در نزدیکترین شعبه رای خود را در صندوق بیندازند.

وی گفت: هم اینک پنج هزار نفر در اجرا و برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه زاهدان فعالیت دارند که امیدواریم در این جشن باشکوه به بهترین نحو سهیم باشیم.

فرماندار زاهدان افزود: امروز ۲۵ کاندیدا برای بدست آوردن بیشترین آرا مردم زاهدان با یکدیگر رقابت می‌کنند.   

حوزه انتخابیه زاهدان دارای ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.