حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز شنبه در جمع فرماندهان و نیروهای مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان خیلی تلاش کردند تا به قول خود خاورمیانه جدیدی را به وجود آورند اما امروز به برکت خون شهیدانی همچون سپهبد شهید سلیمانی شکست خوردند و هیچ طرحی در منطقه بدون نظر ایران به نتیجه نمی‌رسد. وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه(س)با توجه به نقش ویژه‌ای که در فرزندی پیامبر(ص)ایفا کردند لقب «ام ابرها» را برگزید و مهربانی و دلسوزی‌های این بانوی بزرگوار باعث شد تا او را مادر پدرش بنامند.

وی افزود: این بانوی بزرگ جهان اسلام وقتی به همسری حضرت علی(ع) در می‌آید آنجا نیز نقشی ویژه را ایفا می‌کند و تبدیل به همسری هم‌پای امام(ع)می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ایشان در ایام پس از رحلت پیامبر(ص) نیز نقشی ویژه را ایفا می کند و در فتنه‌های پس از رحلت پیامبر(ص) به میدان می‌آید و زندگی خود را خرج ولایت و جهان اسلام می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: این فداکاری ایشان نشان از ایمان و اعتقاد ویژه به ولایت دارد که حاضر است حتی جان خود را برای آن فدا کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)با اعتقاد و ایمان به همه مادیات دنیا پشت پا زد و در کنار مولا و همپای ولایت ایستاد.

وی اظهار داشت: اگر انسان عمر خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشوری خرج کند که اسلامی باشد بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.