عبدالغفور سنگری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایرانشهر با داشتن افزون‌بر سه هزار و۵٠٠ ورزشکار سازمان یافته یکی از قطب‌های مهم تربیت ورزشکار در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: سامان دهی ورزشکاران و توسعه فضاهای ورزشی از رویکردهای مهم اداره ورزش و جوانان ایرانشهر به عنوان جوانترین شهر سیستان و بلوچستان و کشور است.

رییس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر با اشاره به فضاهای ورزشی در این شهرستان تصریح کرد: به ازای هر نفر  ٣٨سانتی متر در بخش سرپوشیده و روباز، فضای ورزشی داریم که با توجه به علاقه‌مندی جوانان و استعدادهای ورزشی در این شهرستان امیدواریم با همکاری مسوولان، سرانه فضای ورزشی منطقه افزایش یابد.

وی گفت : امکانات ورزشی باید به سهولت در اختیار جوانان قرار گیرد تا همه آنان بتوانند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند.

سنگری با اشاره به رشته‌های ورزشی فعال در ایرانشهر اظهار داشت: ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های رزمی، کشتی، دوومیدانی، کریکت، فوتبال و بسکتبال در سیستان و بلوچستان و کشور جایگاه خوبی دارند.

وی با بیان اینکه ایرانشهر به عنوان یکی از جوانترین شهرهای کشور دارای جوانان با استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی است، گفت: توجه به ورزش قهرمانی و باشگاهی از مهمترین وظایف هیات‌های ورزشی است و مسوولان هیات‌های ورزشی باید نگاهی ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

ایراشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.