احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در این‌باره اظهار داشت: علاوه بر بهره برداری از هزار و ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این ایام، ه مچنین ۱۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده مربوط به حوزه انرژی استان با ۱۲۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۶۴۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به شهرستان زاهدان با ۹۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۲۸۴ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان و بیشترین اعتبار هزینه شده نیز مربوط به شهرستان سراوان با ۸۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۳۱۳ میلیارد و ۵۶۴  میلیون تومان است.

موهبتی تعداد پروژه‌های آماده افتتاح بخش خصوصی را نیز ۱۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان عنوان کرد.

وی مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال را بهره‌برداری از کلینیک بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار، قطعه ۶ باند دوم بزرگراه زابل - زاهدان به طول ۱۰ کیلومتر، احداث راه اصلی زابل - زهک به طول چهار کیلومتر، خط ۱۳۲ کیلو ولت برق سراوان - دهک - سیرکان، نیروگاه ۲۵ مگاواتی سراوان، پست ۶۳ کیلو ولت پرواز زاهدان، خط انتقال و مخزن ایستگاه پمپاژ هامون شهر و سازه کنترلی مخازن چاه نیمه شماره یک و سه عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.