مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماکت شبیه‌ساز سنسورها و عملگرهای سیستم انژکتور خودرو به صورت نرم‌افزار و شبیه‌سازی روی ماکت با قابلیت اتصال به دستگاه عیب‌یاب انژکتور اندازه‌گیری پارامترها و تمامی مقادیر سیم‌کشی خودرو با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، معاون استاندار و شماری از مدیران کل استان امروز راه اندازی شد.

خداداد اولیایی افزود: رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در این مراسم ضمن تاکید بر اختصاص بودجه برای طرح‌های پژوهشی خواستار بهره‌برداری از این طرح به عنوان طرح نمونه برای مراکز دیگر استان‌ها و نیز مرکز تربیت مربی شد.

وی اضافه کرد: همچنین با حضور رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  باشگاه ورزشی مهارت در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شماره یک زاهدان افتتاح شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: این باشگاه با زیربنای ۲۵۰ مترمربع در ۲ شیفت صبح و عصر و ظرفیت ۳۰ تا ۴۰ نفر در هر شیفت راه اندازی و بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن مطلوب ارزیابی کردن افتتاح این باشگاه ورزشی در راستای ایجاد روحیه و شادابی و نشاط در بین همکاران خواستار ارتقای تجهیزات ورزشی در صورت وجود اعتبارات لازم شد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این سفر ضمن بازدید از کارگاه‌های جوشکاری گاز خانگی و تجاری مرکز شماره یک برای تامین تجهیزات آموزشی CNGو نیز انتقال خودروهای به روز از استان اصفهان جهت آموزش به مرکز یک زاهدان قول مساعد داد.

علی‌اوسط هاشمی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز (پنجشنبه) وارد سیستان و بلوچستان شد و تا روز یکشنبه در این استان حضور دارد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور بازدید و افتتاح کارگاه و دیدار و گفت وگو با نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین بازدید از مراکز زابل و چابهار به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.