ایوب کرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه عمومی بین شهری برای خودروهای تک سوز ماهانه ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری حداکثر تا ۲۰ دی ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی smartcard.rmto.ir نسبت به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود اقدام کنند.

وی افزود: بعد از تاریخ ذکر شده ثبت اطلاعات امکان پذیر نبوده و سهمیه سوخت برای ناوگان سواری کرایه که در این سامانه ثبت نام نکرده اند اختصاص نخواهد یافت و مسوولیت عواقب آن بر عهده مالک وسیله نقلیه خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ضروری است  شرکت ها، رانندگان و مالکان این دسته از ناوگان، استفاده از اوراق صورت وضعیت مسافری دارای کد رهگیری را در کلیه مسیرهای بین شهری و همچنین ثبت اطلاعات شماره شبا در سامانه ذکر شده را، به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

کرد با بیان اینکه در صورتی که شهروندان با افزایش قیمت کرایه ناوگان سواری عمومی بین شهری روبرو می توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱،  مراتب را برای رسیدگی به این اداره کل منعکس کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.