ماندانا زنگنه روز سه شنبه در دومین نشست پیگیری مشکلات گازمایه مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: براساس مصوبات جلسه روز گذشته و امروز، چرخه نظارت بر توزیع گاز تعریف و با ضمانت اجرایی مصوبات، به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که تا پایان فصل زمستان هیچ خللی در امر تأمین و توزیع گاز مورد نیاز خانوارها ایجاد نشود.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر امر تامین و توزیع گازمایع ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی متولی موظفند علاوه بر انجام وظایف محوله، با اعمال نظارت و بازرسی جدی از سو استفاده های احتمالی در این زمینه جلوگیری کنند.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: لزوم تهیه بانک اطلاعاتی خانوارها به منظور توزیع الکترونیک سهمیه گاز و نفت سفید مهم است.

وی تصریح کرد: شرکت نفت باید تمهیدات لازم برای ایجاد یک مخزن ذخیره استراتژیک دولتی به منظور استفاده در شرایط اضطراری در دستور کار داشته باشد و این موضوع را پیگیری و عملیاتی کند.

دکتر زنگنه خاطر نشان کرد: بدون فوت وقت باید سهمیه گازمایع سیستان و بلوچستان در مورد مقرر جذب و به دست مردم برسد.

 وی همچنین به افزایش ایستگاه‌های توزیع گاز، اطلاع رسانی زمان و مکان توزیع، اشتراک دهی و نظارت را امری مهم و ضروری در کاهش صف های توزیع گاز دانست.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان شرکت‌های توزیع گاز را مکلف کرد تا پایان فصل زمستان حتی در صورت نداشتن مراجعه کننده ۲ شیفت مشغول به فعالیت بوده و در روزهای تعطیل و جمعه نیز پاسخگوی مردم باشند.

 وی بیان کرد: تمام شرکت‌های توزیع کننده گاز به منظور کنترل و نظارت بهتر، ظرف مدت یک هفته باید نسبت به نصب دوربین مداربسته آی پی دار در محل ورود و خروج و همچنین جی پی اس و نصب کارتخوان در خودروهای حمل گاز اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.