ماندانا زنگنه روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت گاز سیستان و بلوچستان بر تغییر وضعیت خدمات‌رسانی در حوزه گاز مایع تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های متولی موظفند با ارائه راهکار مناسب در حیطه وظایف هر دستگاه شرایط را به حالت عادی برگردانند.
وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت سه شرکت توزیع گاز مایع در سطح سیستان و بلوچستان این شرکت‌ها موظف به ارائه خدمات مطلوب در سطح استان هستند که در غیر اینصورت امتیازات این شرکت‌ها سلب خواهد شد. 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت‌ها موظفند به هر شکل ممکن سهمیه گاز مورد نیاز استان را جذب کنند.
وی بیان کرد: با توجه به هم‌مرز بودن سیستان و بلوچستان با دو کشور و خروج سیلندرهای گاز به صورت قاچاق و مواجهه شهروندان با کمبود گاز در ایام سرد سال باید ذخیره استراتژیک برای این ایام در نظر گرفته شود.
زنگنه همچنین ساماندهی تعداد مشترکان را برای پیشبینی میزان گاز موردنیاز در شهر زاهدان خواستار شد و افزود: با توجه به برخورداری برخی از خانوارها از گاز شهری تعداد مشترکان و مصرف کنندگان گاز مایع همان تعدادی است که از نفت سفید استفاده می‌کنند و با توجه به این تعداد توزیع سیلندر گاز مایع باید مدیریت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.