سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه در این‌باره اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی تدابیر ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: پلیس سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تا پایان مهر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان سوخت و انواع کالای قاچاق کشف کرده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف هفت میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۹۲ لیتر انواع سوخت قاچاق در هفت ماهه نخست سالجاری بیان کرد: در این مدت ۲۴۷ خودروی تانکردار و سوختکش توقیف و ۲۰۷ نفر نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت بیش‌از ۱۰۴ باند حرفه‌ای قاچاق کالا و سوخت شناسایی و متلاشی شدند که رشد ۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

سردار قنبری از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت‌ها قدردانی کرد و افزود: شهروندان در صورت برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.