در این آیین ضد استکباری مردم شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور امروز از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و خداجوی شیعه و سنی استان از میادین اصلی شهرها و بخش ها آغاز شد.
عباس صفدری افزود: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان دادند.

وی بیان کرد: ۱۳ آبان روزی حیاتی و ماندگار در تاریخچه انقلاب اسلامی است که مردم ایران هر سال با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:مردم انقلابی ایران در نقاط مختلف کشور همه ساله با حضور گسترده خود در این مراسم انزجارشان را از استکبار جهانی نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: شعار محوری امسال راهپیمایی ۱۳ آبان «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سر آغاز افول و فروپاشی آمریکا» است.

صفدری اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد تسلیم ناپذیری مردم غیور ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

وی گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم سیستان و بلوچستان با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهن استکبار خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و آرمان‌های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مساله استکبار ستیزی است.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی عظیم مردمی در تمام شهرها و روستاه‌های سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است.
مراسم روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شرکت مسئولان سیستان و بلوچستان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم، انجمن‌های اسلامی، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان مدارس در زاهدان از میدان آزادی آغاز شده و تا تقاطع مصطفی خمینی ادامه دارد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا نظیر این مراسم در نقاط مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.