سیداکبر علوی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هشت کلاس درس در روستاهای بومه دن، نیلگ بن، گزدانک، زه سر، کیتانبان، ربیگان، پاسگاه و فتوچات از توابع بخش‌های بنت، مرکزی و آهوران نیکشهر ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه صدها مدرسه و کلاس درس نیکشهر نامناسب و غیر استاندارد هستند، خاطرنشان کرد: هزینه ساخت و تجهیز هر کدام از این کلاس‌ها ۵۰۰ میلیون ریال است. 

رئیس جمعیت هلال احمر نیکشهر گفت: در قالب طرح ارمغان و هلال مهربانی در سالجاری نیز ۲ هزار بسته نوشت‌افزار ، ۲ عدد کیف و ۵۰۰ جفت کفش در مجموع به ارزش ۲ میلیارد ریال در بین دانش آموزان مدارس کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: ساخت کلاس‌های استاندارد، توزیع نوشت‌افزار، کیف و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند یکی از رسالت‌های مهم هلال احمر در این شهرستان است.

علوی از خیران خواست تا برای کمک به دانش‌آموزان محروم همت کنند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی را تحویل هلال احمر دهند تا به دست نیازمدان برسد.

به گزارش ایرنا، نیکشهر از شمال به شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان‌های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان‌های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.

شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۱ هزار و ۸۹۴ نفر جمعیت با ۳۷ هزار و ۲۰۷ خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.