سردار امان الله گشتاسبی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از جلوه‌های عظیم و بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگ زرین نظام و انقلاب اسلامی است افزود: دفاع مقدس حرکت بزرگ مردمی بود که زمینه ایجاد حرکتی کارآمد در برقراری حکومت مردم سالار دینی را ایجاد کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان الگویی مهم و موثر برای تمام مردم آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اقتدار خودش را به زیبایی به رخ جهانیان کشاند.

سردارگشتاسبی افزود: حفظ و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس، ترویج مقاومت، ایثار، شجاعت، جهاد و خودباوری ملی و دینی، تبیین نقش و مدیریت ولایی، تکریم شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌هایشان و الگویی برای مسلمانان و همه آزادی خواهان جهان از جمله مهمترین اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی مولفه‌های هفته دفاع مقدس را اقتدار و آمادگی، گرامیداشت و تجیل از ایثارگران و شهدا، مسائل فرهنگی، رزمی و ورزشی، ویژه برنامه‌های خانواده و نقش آن در دفاع مقدس، برگزاری همایش، نشست‌های سیاسی و بصیرتی و کارگاه آموزشی در زمینه‌های مختلف، برنامه‌های وحدت آمیز و غیره عنوان کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۱۱۰ عرصه محرومیت‌زدایی شهرستان نیمروز در سومین روز از هفته دفاع مقدس آغاز خواهد شد.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.