رسول راشکی روز دوشنبه‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر از استان‌های البرز، تهران، قم، فارس، زنجان، قزوین، گلستان، مازندران، آذربایجان غربی و اصفهان از ۱۵ مرداد تاکنون با ۱۳۳ پزشک به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان مناطق محروم خود در شهرستان‌های ایرانشهر، نیمروز، خاش، هیرمند، سرباز، فنوج، نیکشهر، هامون، میرجاوه و مهرستان پرداختند.

وی ارائه خدمات آموزشی به سه هزار و ۸۳۴ نفر، خدمات فرهنگی به ۲ هزار و ۳۷۴ نفر،توزیع ۲ هزار و ۵۹۹ سبد غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۳۲۴ سبد بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال و عرضه سبد آموزشی به چهار هزار و ۴۲ نفر به ارزش افزون بر ۲ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات کاروان سلامت در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه طرح ملی نذر آب ۲، کاروان سلامت استان‌های کردستان و کرمانشاه در شهرستان قصرقند، بوشهر و کیش در دلگان و استان مرکزی در سیب و سوران مستقر می‌شوند تا به مردم محروم منطقه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی ارائه کنند.

وی توزیع سبد غذایی، مخازن آب و ساخت سرویس‌های بهداشتی را از مهمترین اقدامات این کاروان‌ها در کنار خدمات بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

راشکی با بیان اینکه طرح ملی نذر آب همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: اقدامات ارزشمند اعضای کاروان سلامت طرح ملی نذر آب در سیستان و بلوچستان همواره در ذهن و دل مردم این دیار ماندگار و دعای خیرآنان بدرقه تلاشگران این عرصه خواهد بود.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.