سرهنگ پاسدار محسن اکبری روز جمعه در حاشیه برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر و تبیین فلسفه قیام عاشورای حسینی در خاش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:حضور کارشناسان شیعه و سنی در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برگزاری مسابقات رادیویی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، تجمع گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در نمازهای جمعه، برگزاری همایش امر به معروف ویژه خواهران، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و دیدار از ۲ خانواده شهید امر به معروف استان از مهم ترین برنامه های اجرایی در این هفته است.
وی افزود: تشریح و تببین اهداف قیام امام حسین(ع)،کمک به ترویج و احیای فریضه امر به معروف، تلاش برای بصیرت افزایی،تقویت روحیه مطالبه‌گری و خدمت رسانی بی منت به مردم از اهداف مهم این ستاد است.
حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: شاخص‌ترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و بی عدالتی و مطالبه‌گری امام‌حسین(ع) هستند که جانانه در مقابل ظلم و ستم یزیدیان ایستادند.
امام جمعه، فرماندار و شماری از روحانیون شیعه و سنی شهرستان خاش نیز در این همایش به تبیین اهداف قیام عاشورای حسینی پرداختند.
۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.