اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری، پخش شیرینی، اجرای موسیقی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، چراغانی نقاط مختلف شهر و نصب پلاکاردهایی در سر در ادارات چابهار و منطقه آزاد از جمله ویژه برنامه‌ها در چابهار و کنارک است.

دانشگاه‌های دریانوردی و علوم دریایی، آزاد و پیام نور، موسسه همراهان جوان و سایر موسسات و انجمن‌های غیردولتی مردم نهاد، مسجد امام علی(ع) و سایر مساجد مختلف سطح شهر، فرمانداری، نهادهای محتلف با برگزاری برنامه‌هایی جداگانه این روز را جشن گرفتند.

برگزاری جشن بزرگداشت عید سعید غدیر خم در منطقه آزاد چابهار 

در آستانه عید سعید غدیرخم، سازمان منطقه آزاد با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری منطقه آزاد چابهار، هتل لیپار، موسسه مردم نهاد همراهان جوان، هیات نجات غریق و غواصی چابهار و مجتمع تجاری صالحیار در میدان امام خمینی (ره) منطقه آزاد ورودی هتل لیپار برنامه‌های ساز و دهل سیستانی، توزیع شربت، شیرینی و نورافشانی برگزار کرد.

ویزیت رایگان به مناسبت عید غدیر خم در چابهار  

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: طرح ویزیت رایگان به مناسبت فرا رسیدن عیدغدیرخم و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان امام علی (ع) چابهار و ستاد غدیرخم برگزار شد.

محمود حسین‌بر افزود: طرح ویزیت رایگان با حضور متخصصان زنان، داخلی، ارتوپد، مغز و اعصاب، اطفال و قلب همزمان با روز عید غدیرخم در محل کلینیک تخصصی سینا برگزار شد.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار با تبریک اعیاد قربان تا غدیر اظهار داشت: واقعه غدیر یک حماسه سیاسی و اسلامی در تاریخ سترگ اسلام بود، حضرتعلی(ع) رهبری شجاع، پاک و در عین حال ساده زیست که پیامبر اسلام از او به عنوان یک رهبری واقعی برای مردم یاد می‌کرد. 

رحمدل بامری افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) در حجت‌الوداع در غدیرخم دست‌ حضرت علی را بالا بردند و نخستین ولی و امام را معرفی کردند، او لایق ترین مردم زمانه خویش بود، فاتح دژ خیبر، جبرئیل در جنگ اُحد در رشادت او " لافتی الاعلیو لاسیف الا ذوالفقار" را  به میان آورد.

وی بیان کرد: عید سعید غدیر، روز اکمال دین، اتمام نعمت و تحکیم شریعت محمدی(ص)، تجلی‌گاه عشق به ولایت و امامت و رمز پایداری حقانیت و عدالت است. 

وی ادامه داد: عید بزرگ و با شکوه غدیر، فرصتی است مغتنم برای تجدید میثاق با ولایت؛ و اینک ضمن تبریک عید بزرگ ولایت به مردم متدین و مرزدار انقلابی شهرستان چابهار ، عهد و پیمان خویش را با ولی امر مسلمین، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مسیر و جریان ولایت و عدالت، تجدید و تحکیم نموده و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش، در راه تحقق آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت گام برداریم. 
۳۰۴۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.