سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابجایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی سراوان با همکاری تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در قالب چند تیم پوششی و رصد مستمر منطقه، سرانجام ساعت یک بامداد روز جاری مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای کمین در مسیر عبورشان، خودرو وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات ضمن دستگیری۲سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو وانت، یک تن و۴۱۶کیلو و ۵۷۰گرم تریاک، ۲۰کیلوگرم هروئین، ۴۹کیلو و ۷۰۰گرم حشیش،۴۵ کیلو و ۱۰۰گرم سایر مواد، ۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۶ تیغه خشاب و ۱۸۹ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه اسلحه کمرشکن دولول به همراه ۱۱ فشنگ کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات، پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲دستگاه پژو پارس و زانتیا را که به عنوان راه پاک کن این محموله را هدایت می کردند در همان محدوده متوقف و راننده آنها نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در انهدام این باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر افزود: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.