حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته  زاهدان با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: برای ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و زورگویی‌های دشمن باید از سیاست امام جواد (ع) با استفاده از کار فرهنگی، علمی و تشکیلاتی گسترده و مقاومت سازمان یافته پیروی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: یکی از کارهای تشکیلاتی فرهنگی در جامعه شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جوانان برای ازدواج باید از سیره و روش حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) که بر پایه ایمان، سادگی، قناعت، احترام متقابل، همکاری و سازگاری با یکدیگر، محبت کردن به هم و تربیت شایسته فرزندان استوار است، الگو بگیرند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اهدای جهیزیه‌های اهدایی مقام معظم رهبری و افتتاح طرحهای محرومیت‌زدایی؛ از رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل توجه و عنایات ویژه به این استان قدردانی کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: از راه‌های دستیابی به تقوای الهی استفاده کردن از همه فرصت‌ها برای برقراری ارتباط با خداوند و توجه به سیره و روش پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و الگو قراردادن سبک زندگی آن بزرگواران است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امروز ما موظفیم سیره ائمه اطهار (ع) بویژه امام جواد(ع) را سرلوحه کارمان قرار دهیم چرا که دشمنی با دین مبین اسلام همواره وجود داشته و دارد پس باید همیشه آماده مبارزه با دشمن باشیم، دشمنان اسلام و انقلاب  یک روز با جنگ تحمیلی، روزی دیگر جنگ‌ اقتصادی و امروز با تحریم وارد میدان شده اند و ما باید در همه زمینه‌ها حتی جنگ‌ نظامی آماده مقابله باشیم.

امام جمعه زاهدان بااشاره به فرارسیدن ماه ذی‌الحجه گفت: ذی‌الحجه ماه بسیار بزرگ و  پربرکتی است ۲ عید بزرگ اسلامی در آن قرار دارد و دعاهای بسیاری در این ماه توصیه شده امیدواریم از برکات این ماه عزیز بهره لازم را ببریم.

۸۰۰۶**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.