نخستین طرح پرورش و سم گیری عقرب در سیستان و بلوچستان صبح امروز در شهرک میر شهرستان هامون با حضور علی ربیعی رییس هیات مدیره و اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: تاکنون ۴۷ طرح اشتغال در شهرک میر ایجاد شده است که طرح پرورش و سم گیری عقرب یکی از این طرح هاست.

ادریس دینارزهی بیان کرد: این طرح برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان و برای پنجمین بار در کشور افتتاح می شود .

وی اظهار کرد: برای این طرح ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که این میزان اعتبار از محل تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تامین شده است .

وی افزود: ایجاد روستای بدون بیکار یکی از طرح های اصلی و مورد توجه صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان است که برای اولین بار این طرح در شهرک میر از توابع شهرستان هامون اجرا شد .

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای ایجاد اشتغال در این روستا سه میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در دست بررسی است .

دینارزهی خاطر نشان کرد: بقیه تسهیلات نیز در صورت ورود متقاضیان به فضای اشتغال در این روستا پرداخت خواهد شد .

وی تصریح کرد: مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون برای ۵۵ نفر در قالب طرح‌های ایجاد شده فرصت اشتغال فراهم شده است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.