سردار محمد قنبری اظهار کرد:  با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مردی جوان در شهرستان سراوان پس از سه سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل جوانی۲۹ ساله به ضرب گلوله سلاح گرم در دیماه سال ۹۴ در روستای "خوشاب" منطقه "جالق" شهرستان سراوان و متواری شدن عامل این جنایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و سرنخ های موجود متهم به قتل را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از وقوع قتل به یکی از کشور همسایه متواری شده بوده، روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می رفت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به شهرستان سراوان دست یافتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه قاتل ۳۵ ساله را منطقه "جالق" شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم به قتل در بازجوئی های به عمل آمده به قتل در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206974
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.