محمود دیانتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت با نفوذ توده هوای سرد شمالی به سیستان و بلوچستان دمای هوای اکثر نواحی استان کاهش یافت به طوریکه بامداد امروز کمینه دمای 18 شهر استان با روند کاهشی مواجه شد.
وی افزود: بیشترین کاهش دمای رخ داده به ترتیب مربوط به شهرهای میرجاوه، زاهدان و خاش است که دمای این شهرها نسبت به‌روز گذشته به ترتیب 10.7، 10.6 و 6.5 درجه سلسیوس کاهش یافته است.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به تداوم فعالیت جریانات شمالی در استان، انتظار می رود بامداد فردا نیز شرایط دمایی مشابهی در استان رقم بخورد.
وی به آخرین وضعیت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از ایستگاه هواشناسی فرودگاهی زابل (ساعت 11:30) از میزان غلظت ذرات غبار در هوای این شهر کاسته شده اما وزش باد با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت همچنان ادامه دارد.
دیانتی تصریح کرد: بر اساس خروجی مدل های پیش یابی همچنان وزش باد متوسط تا شدید تا اواسط هفته آینده در شمال و نوار شرقی سیستان و بلوچستان جریان خواهد داشت.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.