به گزارش ایرنا غلام محمد احمدی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل پست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح ثبت نام کالابرگ نفت سفید با زیرساخت بانکی که از نیمه مهرماه سال 97 در استان آغاز شده تاکنون 310 هزار خانوار ثبت شده اند.
وی روند ثبت نام کالابرگ نفت سفید الکترونیکی را خوب ارزیابی کرد و گفت: طبق قرارداد مشترک با اداره پست استان ثبت نام در حال انجام است و انتظار می رود تا چند ماه آینده تمامی خانوارها نام نویسی شوند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از خانوارهایی که تاکنون ثبت نام نکرده اند خواست تا در فرصت باقی مانده تاشروع فصل سرما و توزیع نفت سفید، ثبت نام خود را در دفاتر پستی تکمیل کنند.
وی افزود: از نیمه دوم امسال نفت سفید فقط از طریق کارت بانکی سرپرست خانوارها انجام خواهد شد و کالابرگ های کاغذی اعتبار نخواهد داشت.
مدیر کل پست سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از روند موفقیت آمیز اجرای طرح ثبت نام کالابرگ در دفاتر پستی خبر داد و بیان کرد: تا زمان اتمام تمامی خانوارها ثبت نام ادامه خواهد داشت.
مهدی زمانی گفت: مشکلی از نطر ثبت نام کالابرگ نداشته ایم و مشکلات اولیه برطرف شده و امیدوارم خانوارهای باقی مانده جهت ثبت نام به دفاتر پستی مراجعه کنند.
استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن 750 هزار خانوار بیشترین تعداد خانوارهای مصرف کننده نفت سفید کشور را دارد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.