حسام ‌الدین یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باشگاه گردشگری «دوستداران چابهار» با هدف جذب گردشگر و ارائه تخفیفات به مسافران راه‌اندازی شده است.
وی بیان کرد: گردشگران با عضویت در این باشگاه از خدمات ویژه سفر به منطقه آزاد چابهار و مشوق هایی در هزینه های سفر برخوردار می شوند.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی منطقه آزاد چابهار گفت: استفاده از تخفیفات ویژه در مراکز تجاری، هتل ها، رستوران ها، اماکن تفریحی و گردشگری از مزایای عضویت در باشگاه «دوستداران چابهار» است.
وی ادامه داد: هموطنان ایرانی با ارسال گزینه یک به سامانه پیامکی سازمان منطقه آزاد چابهار (30005015) و ثبت یکی از کارت های بانکی عضو شتاب به عضویت باشگاه «دوستداران چابهار» خواهند پیوست.
یوسفی بیان کرد: بیش از 30 رویداد فرهنگی، ورزشی و تفریحی شاد و متنوع شامل مسابقه ‌ها، کارناوال‌ ها، کنسرت‌ ها و جشنواره ‌ها در چابهار در حال اجراست.
وی اظهار داشت: هنرمندان و خواننده‌ های مختلفی در طول ایام نوروز در منطقه آزاد چابهار برنامه خواهند داشت که از جمله آن گروه هوروش بند، علیرضا طلیسچی، سینا شعبان‌خوانی، شهاب مظفریی و علی شمس الهی خواهد بود.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفرهای منطقه آزاد چابهار همچنین جشنواره بهار در چابهار، نمایشگاه سوغات و هدایا و برنامه‌ های متنوع همچون اجرای مسابقات مجسمه‌ سازی، کارناوال شادی، ایستگاه های صلواتی، دوچاپی بلوچی، رقص شمشیر، رالی و مسابقه قویترین مردان گردشگر در این شهرستان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: گشت مشترک کمیته های ارزیابی عملکرد، جامعه بازاریان، بهداشت، سلامت و حراست سازمان باهدف نظارت برصنوف ارائه دهنده موادغذایی به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح منطقه آزاد چابهار بویژه پلاژ ساحلی تیس انجام و هشدارهای لازم در این خصوص به متولیان امر داده شد.
یوسفی گفت: جایگاه میلاد شماره 2 منطقه آزاد چابهار با استفاده از المان های بومی برای برگزاری 'جشنواره بهار در چابهار' در حال آماده سازی است و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و شاد توسط هنرمندان مطرح کشور و استان سیستان و بلوچستان تا پایان تعطیلات نوروز در این مکان اجرا می شود.
وی بیان کرد: استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از برنامه های منطقه آزاد چابهار خوب بوده و برخی از اقدامات نظیر راه اندازی نمایشگاه سوغات، هدایا، صنایع دستی و غذاهای محلی کشور سبب جذب بیشتر گردشگر و استقبال کننده شده است.
مدیر روابط عمومی منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: نمایشگاه سوغات و هدایا مشتمل بر 60 غرفه از 22 استان کشور تا آخر تعطیلات نوروزی در محل جایگاه میلاد شماره یک منطقه آزاد چابهار روبروی مجتمع تجاری صالحیار برای بازدید و خرید محصولات مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین شهروندان چابهاری برپاست.
وی گفت: مراکز اطلاعات گردشگری مستقر در سه نقطه سطح منطقه آزاد چابهار، شامل گیت شمالی، میدان تیس و میدان امام خمینی (ره) در ایام تعطیلات نوروز توسط راهنمایان مجرب، آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
یوسفی برنامه ریزی برای اطلاع رسانی مطلوب از خدمات و برنامه از طریق رسانه های مختلف نظیر خبرگزاری ها، نشریات، شبکه های اجتماعی و رادیو بهار منطقه آزاد چابهار را اقدامات خوب در ایام سال نو عنوان کرد.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.