به گزارش ایرنا محمدامیر براهویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 290 هزار شاخه گل در سطح میادین، بلوارها، بوستان ها و ورودی شهر زاهدان کاشته شده است.
وی ادامه داد: همچنین 51 هزار اصله نهال در بوستان ها، میادین و ورودی شهر کاشته و میان مردم توزیع شده است.
معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم امسال با اجرای کارهای متنوع مانند برپایی سیاه چادر، خط کشی معابر و بهسازی سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهر فضایی متفاوت تر از سال های گذشته برای شهروندان و مهمانان نوروزی ایجاد کنیم.
وی نورپردازی خیابان ها و پارک ها، افزایش سرویس های بهداشتی، مدنظر قرار دادن محل هایی برای استراحت مسافران نوروزی در برخی پارک ها نظیر شادی، فرهنگیان، لاله، سرداران شهید، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، پاکسازی شهر از پلاستیک، نخاله زدایی، پاکسازی محله به محله، بازسازی میدان، مدنظر قرار دادن 16 غرفه برای عرضه میوه شب عید را از جمله برخی اقدامات شهرداری زاهدان برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان ذکر کرد.
براهویی افزود: همچنین ساماندهی دست فروشان، پاکسازی برچسب های نصب شده بر روی دیوارهای شهر، شست و شوی چراغ های راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از حفاری های شرکت گاز از 15 اسفند به مدت یک ماه و نصب المان های نوروزی در پایانه های مسافربری از دیگر اقدامات در حوزه شهری برای استقبال مطلوب از مسافران نوروزی بوده است.
وی گفت: کل بودجه شهرداری زاهدان 200 میلیارد تومان است که در مقایسه با بودجه های کلان شهر ها کشور بسیار ناچیز است.
معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان افزود: برای داشتن شهری توسعه یافته نیاز است همه مسئولان اعم از کشوری و استانی دست در دست هم دهند تا شاهد بهبود وضعیت کنونی باشیم.
وی تاکید کرد: شهرداری زاهدان تمام تلاش خود را برای توسعه کیفی خدمات دراین شهر بکار بسته است.
براهویی با بیان اینکه 35 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت پارک ملت زاهدان پیش بینی شده است گفت: با توجه به استقبال هموطنان از پارک ملت برای بهبود وضعیت این پارک اقداماتی نظیر افزوده شدن 20 سرویس بهداشتی جدید، 16 برج نوری و غیره با اعتبار 35 میلیارد ریال برای سال آینده مدنظر قرار گرفته است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.