به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه پایانی سال و فعالیت قاچاقچیان مواد محترقه برای فروش این قبیل اقلام غیرمجاز موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 شدند که در انتقال مواد محترقه از شهرستان سراوان به مرکز استان فعالیت داشت.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: با اطمینان از بارگیری و حرکت خودرو از سراوان به سمت زاهدان تیم عملیات اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان وارد عمل شده و خودرو مذکور را به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند.
این مقام انتظامی بیان کرد: خودرو مذکور که پلاک مخدوش بود، پس از رسیدن به زاهدان وارد منطقه کوی قدس شده و اقدام به تخلیه پنج کیسه کالا کرد که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و به راننده آن دستور توقف دادند اما وی با استفاده از شلوغی جمعیت در محدوده وقوع جرم متواری شد.
سرهنگ ملاشاهی گفت: در بررسی محموله کشف شده 90 هزار و 285 عدد انواع مواد محترقه کشف و تلاش برای دستگیری راننده خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفت.


**پلمپ 27 واحد صنفی متخلف در زابل
سرپرست فرماندهی انتظامی زابل اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اسفند ماه سالجاری در این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: در همین راستا 420 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که درجریان این طرح 27 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و برای 195 واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر شد.
وی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به این پلیس اطلاع دهند.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.