به گزارش ایرنا مرتضی تمیزی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادسرای نظامی ایرانشهر اظهار داشت: رسالت اصلی نیروهای مسلح دفاع از جامعه و تمامیت ارضی کشور بوده و انجام این رسالت بر دو اصل نظم و اجرای قانون استوار است.
وی بیان کرد: امنیت زیر ساخت ارائه تمام خدمات در جامعه است چراکه در سایه امنیت همه دستگاه ها می‌توانند خدمات خود را در بخش‌های مختلف به مردم ارائه کنند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح در دستور کار است گفت: به امر آموزش نیروهای مسلح باید اهتمام جدی‌تری شود چراکه سهل‌انگاری در این امر ارتکاب جرم را در بین نیروها افزایش می‌دهد.
وی بیان کرد: امنیت در حوزه های مختلف سیاست، فرهنگ و اقتصادی خیلی مهم است و باید در کنار یکدیگر دیده شوند تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید.
تمیزی مهمترین اهداف سازمان قضایی را تقویت سیستم فرماندهی، مبانی نظم و انضباط و حفظ سلامت نیروهای مسلح دانست و گفت: با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از طریق آموزش و برگزاری کلاس های آگاه سازی در یگان های نظامی به این امر رسیده ایم.
به گزارش ایرنا در این نشست علیرضا ستوده ملاشاهی به عنوان رئیس دادسرای نظامی ایرانشهر معرفی و از خدمات 9ساله حسینعلی میر تقدیر شد.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.