فرماندار شهرستان خاش گفت: بارش های تند و سیلابی و تندباد دو روز گذشته خسارت های فراوانی به بخش های مختلف وارد کرده است.

به گزارش ایلنا، حمیدالدین یوسفی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده سنگان و پشتکوه خاش افزود: خسارت‌های عمده به بخش‌های راه و پل‌ها و کشاورزی، منازل مسکونی و زیرساخت‌های شهری و روستایی و برق و مخابرات و غیره بوده است.

وی اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر که بیشترین آن در حوزه سنگان بوده سبب قطع ارتباط راه خاش به سنگان و میرجاوه شده که با تلاش راهداران به صورت موقت بازگشایی شد اما برای تردد در این مسیر با توجه به حجم بالای خسارتها لازم است رانندگان احتیاط کنند.
 یوسفی ادامه داد: بارش ها در حوزه سنگان به گواه مردم محلی در 30 سال اخیر بی سابقه بوده و تمام رودخانه ها در این منطقه جاری شده‌اند.
 وی اظهار کرد: دهستان سنگان و افزون بر 40 روستای تابعه آن و همچنین روستاهای همجوار و منطقه پشتکوه خاش و نیز مناطقی از بخش‌های نوک آباد و ایرندگان بر اثر بارش های سنگین باران خسارت دیده اند که اکیپ های برآورد خسارت همچنان در مناطق حضور دارند و امدادگران هلال احمر نیز در حوزه خدمتی خود به انجام وظیفه می پردازند.
 فرماندار خاش افزود: رودخانه های مهران، سنگان، تمندان، چهزار، پنج انگشت، گوهرکوه، گزو، ترشاب، ایرندگان و غیره سیلاب به همراه داشته‌اند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.