سرهنگ کشواد بهروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 10 صبح امروز به علت سرعت زیاد راننده کامیون رخ داد.
وی افزود: بر اثر برخورد این کامیون با نیوجرسی و پرت شدن آن برروی خودروی پژو، راننده این خودرو که از نیروهای پلیس راه و با خوروی شخصی در حال عبور از محل بود، کشته شد.
دیوار نیوجرسی قطعات ساخته شده از بتن یا پلاستیک است که برای جداکردن مسیرهای ترافیک جاده‌ها از آنها استفاده می‌شود. این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری وارد و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف از روبه‌رو (اصطلاحاً تصادف شاخ‌به‌شاخ) شود.
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین عصر دیروز براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک نفر شتر در مسیر زاهدان - میرجاوه پنج نفر کشته شدند.
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه پراید نیز با لاشه این شتر برخورد کرده که چهار نفر از سرنشینان آن مجروح شدند.
بهروزی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.