عباس شیبک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های ووشو با حضور پنج تیم خارجی از کشورهای هندوستان، فلسطین، افغانستان، عراق و پاکستان و 2 تیم داخلی 11 تا 12 اسفند در بخش های بانوان و آقایان در زاهدان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان برای سومین بار میزبان رقابت های بین المللی ووشو است افزود: رقابت های بین المللی ووشو بانوان در کشور تنها به میزبانی زاهدان برگزار می شود.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: فدراسیون ووشو تنها فدراسیون جمهوری اسلامی ایران است که میزبان 2 جام بین المللی ووشو است.
وی تاکید کرد: برگزاری رقابتهای بین المللی در سیستان و بلوچستان ضمن معرفی ظرفیت ها و استعدادهای این استان در بخش ورزشی زمینه ساز معرفی چهره درست منطقه در اذهان عمومی است.
شیبک خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 46 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.