سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدرسه با زیربنای 200 متر مربع و با اعتبار230 میلیون تومان افتتاح شد.
رحمدل بامری با قدردانی از تلاش خیران و مسئولان برای ساخت مدارس و استاندارسازی فضاهای آموزشی، خاطرنشان کرد: شهرستان چابهار در مجموع با حدود 2 مترمربع سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز کمترین سرانه آموزشی در سیستان و بلوچستان و حتی کشور را دارد.
وی بیان کرد: ساخت حدود 2 هزار کلاس درس جدید سرانه فضای آموزشی این شهرستان را با سرانه هشت مترمربعی استاندارد کشور نزدیک می کند.
سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: استاندارد سازی مدارس فرسوده، حل مشکلات سرانه، آبرسانی و برقرسانی به مدارس فاقد آب و برق، اختصاص میز و نیمکت براساس آمار دانش آموزان و هوشمندسازی مدارس از نیازهای اصلی حوزه آموزش و پرورش این شهرستان است.
وی بیان کرد: می طلبد خیران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان براساس محرومیت های هر منطقه ورود و اقدام به ساخت مدرسه کنند تا مشکلات فضاهای آموزشی مرتفع شود.
بامری تصریح کرد: ادارات کل مستقر در چابهار، منطقه آزاد، صاحبان صنایع و کارخانجات فعال باید در حوزه ساخت مدارس جدید ورود کنند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.