دکتر قاسم میری علی آباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلینیک های ویژه علاوه بر تسهیل دسترسی بیماران به متخصصان با توجه به هزینه پایین حق ویزیت امکان بهره گیری از این خدمت را نیز برای قشر کم درآمد تسهیل کرده است.
وی افزود: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت خوشبختانه ارائه خدمات در سطوح کمی و کیفی ارتقاء یافت که یکی از جلوه های آن در کلینیک های ویژه خارج بیمارستانی بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا پیش از بهره برداری از این کلینیک ها تمام این جمعیت در کلینیک بیمارستان ها حضور می یافتند.
وی بیان کرد: هم اینک به 2 کلینیک ویژه در زاهدان ماهیانه حدود 20 هزار نفر، کلینیک ویژه سراوان ماهیانه حدود 11 هزار نفر، کلینیک ویژه خاش ماهیانه حدود هشت هزار نفر مراجعه و از خدمات ویزیت سرپایی، آزمایشگاه، داروخانه و برخی خدمات پاراکلینیک بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران و مهرستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، چابهار و کنارک زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.