به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در اوایل دی ماه سالجاری در زاهدان بلافاصله تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد مردی 35ساله در منطقه شیرآباد زاهدان به دلیل اختلافات شخصی توسط افرادی ربوده و به محل نامعلومی برده شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اهمیت حفظ جان این گروگان تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت مقام قضایی عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.
وی بیان کرد: با توجه به تحقیقات و سرنخ های به دست آمده مشخص شد آدم ربایان با 2 دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه زانتیای مشکی رنگ در محل جرم اقدام به تیراندازی با سلاح کلاش و آدم ربایی کرده اند.
سردار قنبری گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی سرانجام موفق شدند محل اختفای گروگان را در خیابان خرمشهر زاهدان شناسایی کنند.
وی اظهار داشت: افسران زبده پلیس در یک عملیات منسجم و هماهنگ با محاصره مخفیگاه متهمان در اقدامی ضربتی و حساب شده وارد عمل شدند و گروگان را در حالیکه در گوشه حمام دست و پایش بسته شده بود را آزاد کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به فرار مجرمان از صحنه جرم، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ربایندگان در الویت کاری ماموران قرار گرفت که با بهره گیری از شگردهای پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی 2 مخفیگاه آنان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه 4 نفر از آدم ربایان دستگیر شدند.
وی بیان کرد: 2 نفر دیگر از آدم ربایان نیز که با خودروی پژو 405 مورد استفاده در این آدم ربایی قصد فرار داشتند با رصد ماموران در شهرستان گناباد دستگیر شدند.
سردار قنبری گفت: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.