علی اکبر صفرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس دستور شورای تامین سیستان و بلوچستان و اقدامات دادستانی این طرح امنیتی با سه دستور کار در زاهدان به اجرا در آمد.
وی افزود: در گام نخست ماموران انتظامی موظف به شناسایی عوامل این حادثه هستند که تاکنون نیز سرنخ های خوبی در این رابطه بدست آمده است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: در گام بعدی ماموران نیروی انتظامی با توان حداکثری خود به پاکسازی مناطق آلوده زاهدان می پردازند که اولویت آنان ابتدا منطقه و محدوده میدان کوثر محل شهادت شهید جان دوست و بعد از آن دیگر مناطق شهر است.
وی تصریح کرد: هدف از این پاکسازی برخورد با اراذل و اوباش، مجرمان سابقه دار و حرفه ای و جلوگیری از انواع جرایمی است که در این مناطق به وقوع می پیوندد.
صفرزاده خاطر نشان کرد: برقراری پست های ایست و کنترل های مقطعی در مناطق مختلف شهر به منظور برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و توقیف بلند مدت آن ها سومین دستور کار طرح امنیتی شهید جان دوست در زاهدان است.
معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح به طور مستمر در زاهدان اجرا خواهد شد، افزود: به افراد شروری که قصد تعدی به ماموران نظامی و انتظامی را دارند هشدار می دهیم که از این پس هزینه این گونه اقدامات ناجوانمردانه را با شدت بیشتری پرداخت خواهند کرد.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان 2 فرد مسلح ناشناس سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت ساعت 19:53 سه شنبه شب خودرو گشت راهنمایی و رانندگی شهرستان زاهدان را حین انجام وظیفه و برقراری نظم و امنیت ترافیکی در حوالی میدان کوثر مورد حمله و رگبار گلوله قرار دادند.
سردار احمد طاهری اظهار داشت: در این حمله متاسفانه سرگرد غلامحسن جام دوست به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک نفر سرباز وظیفه نیز مجروح شد.
وی ادامه داد: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت توسط ماموران انتظامی با جدیت ادامه دارد.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.