به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: 33 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه تریلی تانکردار در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ احمد آذرکیش روز شنبه در این باره اظهار داشت: یکی از تیم های مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی شب گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور خاش - سراوان به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.
وی گفت: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن 33 هزار لیتر نفت سفید قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.
فرمانده انتظامی سراوان با اشاره به توقیف خودرو بیان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

**کشف 13 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ایرانشهر
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از کشف 13 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری یک متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود سعادتی گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: پس از بازرسی از این کامیون 13هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف که ضمن توقیف خودرو، متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.