مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این پروژه های آبیاری تحت فشار افزون بر 25 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی بیان کرد: دلگان با 10 هزار هکتار اجرای آبیاری نوین رتبه نخست جنوب استان در این حوزه را دارد که نشان از توجه و تلاش جهادگران جهاد کشاورزی این شهرستان است.
فرماندار دلگان ادامه داد: هم اینک کار اجرای افزون بر چهار هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در دستور کار قرار دارد و بیشترین سهم اعتبارات به این بخش اختصاص یافته است.
شجاعی افزود: دولت بدون محدودیت آمادگی اجرای طرح های آبیاری نوین را در دلگان دارد و جامعه روستایی و عشایری می‌توانند از این ظرفیت و فرصت به صورت مشارکتی بهره ببرندف این در حالیست که اعتبارات بخش کشاورزی دلگان امسال افزایش چشمگیری داشته و این روند تداوم می یابد.
وی اظهار داشت: در مدیریت و بهره وری آب، مطابق چشم‌انداز ملی و منطبق با منافع عمومی به صورت سنجیده و دوراندیشانه در دلگان اقدامات ماندگاری در حال شکل گیری است.
مدیر جهاد کشاورزی دلگان نیز گفت: مراسم بهره برداری از 250 هکتار آبیاری تحت فشار با اعتبار بیش از 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی امروز به صورت نمادین در 22 هکتار از زمین های کشاورزی دلگان برگزار شد.
غلامرضا سجادی افزود: همچنین ساخت پنج کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع کلنگ زنی شد.
وی گفت: پروژه های بخش کشاورزی دلگان با حمایتهای جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و پیگیریهای فرمانداری و جهاد شهرستان جهش و گام‌بلندی برداشته است.
به گزارش ایرنا گلمورتی مرکز شهرستان دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای 2 شهر چگردک و گلمورتی، 2 بخش، پنج دهستان و 277 پارچه آبادی است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.