فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: در این طرح 130 تیم گشت پلیس راه شمال و 150 تیم پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت دارند.
سرهنگ کشواد بهروزی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم محیط امنی در جاده های بین شهری و معابر داخل شهری ایجاد کنیم تا مردم با خیال راحت و آسوده سفر کنند.
وی بیان کرد: از آنجایی که 90 درصد افراد در محل حادثه فوت می کنند ضروریست تجهیزات نیروهای هلال احمر بیشتر شود تا شاید بتوان اندکی از این آمار کاست.
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وجود راههای دو طرفه، قوس و پیچ های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در این استان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.