به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: در پی ربایش نوجوانی 15 ساله در روستای محمدان از توابع شهر ایرانشهر بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری زانتیا راننده نوجوان یک دستگاه تویوتا هایلوکس سفید رنگ را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی ایرانشهر و شهرستان های همجوار به اجرا در آمد.
وی بیان کرد: کمتر از 2 ساعت از زمان گزارش گروگان گیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود فرد ربوده شده و خودرو او را در محدوده روستای بلوچان حوزه بخش دامن رها کرده و متواری شدند.
سردار قنبری تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ های به دست آمده ادامه دارد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.