ادهم کرد زابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور 6 تیم در بخش تیمی و انفرادی 15 آذر به مدت 2 روز در زاهدان برگزار شد.
وی ادامه داد: ورزشکاران در قالب 120 بازی به رقابت پرداختند که در بخش تیمی بعد از تیم فرهنگیان تیم های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان عنوان دوم و تیم های علوم پزشکی زاهدان و شرکت تولید نیروی برق زاهدان به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در بخش انفرادی امید آذررنگ از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و حبیب علی احمد از جهاد کشاورزی عناوین اول و دوم را از آن خودکردند.
وی ادامه داد: مقام سوم بخش انفرادی نیز به طور مشترک به حسین حجت از سازمان فنی حرفه ای و محمد جواد فضیلت از آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.
کرد گفت: تیم قهرمان و نفر اول انفرادی این دوره از رقابت های ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دولت در دهه فجر سال جاری اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 44 هزار و 880 ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.