فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی، گروگان جوان را در کمتر از ۲ ساعت از چنگال آدم ربایان در شهرستان سراوان آزاد و آدم ربایان را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره گروگان گیری در خیابان آزادی شهر سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد ۲ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ جوانی ۳۰ ساله را گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی سراوان با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، مخفیگاه متهمان را در کمتر از ۲ ساعت از زمان گروگانگیری در حاشیه این شهر شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

سردار قنبری اضافه کرد: در بازجویی‌های اولیه متهمان علت و انگیزه این گروگان گیری را اختلافات مالی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه متهمان این پرونده به دادسرا معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هرگونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.