محمد پیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود افزون بر 100 ورزشکار کشور در این دوره از رقابت ها حضور یابند.
وی با اشاره به جایگاه کریکت سیستان و بلوچستان در سطح ملی گفت: توانمندی بالای ورزشکاران سبب شده بیش از 90درصد اعضای تیم ملی کریکت کشور را بازیکنان این استان تشکیل دهند.
رئیس هیات انجمن های ورزشی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهرستان های کنارک، چابهار، نیکشهر، ایرانشهر و سراوان این استان قطب کریکت کشور هستند به طوری که ورزشکاران این مناطق توانسته اند به عنوان اعضای تیم ملی برای کشور افتخار آفرین باشند.
وی از برگزاری رقابت های قهرمانی کریکت سیستان و بلوچستان در چابهار خبر داد و افزود: این دوره از رقابت های استانی 16 آذر در چابهار برگزار می شود تا نفرات برتر آن برای حضور در رقابت های کشوری انتخاب شوند.
پیری خاطر نشان کرد: کریکت به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار در سیستان و بلوچستان توانسته زمینه جذب افزون بر هزار نفر را فراهم کند که 150 نفر آنان به طور سازمان یافته فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا افزون بر 44 هزار و 880 ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.