به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز شنبه در آئین سان و رژه نیروهای مسلح شهرستان خاش بیان کرد: در 38 سال قبل حادثه صدام و تجاوز به حریم کشورمان و زیر پا گذاشتن یک معاهده و پیمان جهانی به وقوع پیوست.
وی اظهار داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی که با حمایت های آمریکا و مشارکت دیگر زورگویان عالم رخ داد، عظمت و ابهت ایران اسلامی به برکت تلاشها، ایثار، مجاهدت ها و شجاعت و دلاورمردی های رزمندگان سپاه و ارتش اسلام به دنیا نشان داده شد.
فرماندار خاش ادامه داد: آمریکا و هم پیمانان جنایتکارش در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی با خباثت های خود بدترین تحریم ها و فشارها را علیه ملت مظلوم ایران روا داشته اند و همچنان نیز همان رویه را ادامه می دهند.
وی گفت: مردم ایران اسلامی با حمایتها و پشتیبانی خود از رهبری و دولتمردان و حضوری حماسی در صحنه های مختلف و استقامت و پایداری توانسته اند نقشه های شوم دشمنان را با شکست مواجه سازند.
یوسفی اظهار داشت: دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حل مشکلات مردم پای کار بوده اند و همچنان رویه خدمتی وجود دارد و امیدواریم در چهارمین دهه انقلاب اسلامی بتوانیم جشن های خدمت رسانی را در کشور باشکوه برگزار کنیم.
فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش نیز با عرض خیرمقدم به حاضران و گرامیداشت یاد و خاطره 11 هزار شهید شیعه و اهل سنت اعم از ارتشی، سپاهی، انتظامی و بسیجی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: بسیار خوشحال هستیم نیروهای پرتوان مسلح کشور همپا و همراه با مردم از ارزشها و مرزهای میهن اسلامی صیانت می کنند و اقتدار ایران را به دنیا نشان می دهند.
در ادامه یگانهای پیاده و موتوری نیروهای مسلح در شهرستان خاش با اجرای مراسم سان و رژه توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.