نبی بخش داودی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان و نیروی انتظامی در جایگاه های سوخت ایرانشهر مستقر هستند و در صورت مشاهده کارت سوخت مهاجر خودرو متوقف و صاحب آن تحویل مقامات قضایی می‌ شود.
وی افزود: متاسفانه تعدادی افراد سودجو اقدام به دریافت کارت از مناطق دیگر کشور کردند که این امر موجب طولانی شدن صف های بنزین و گلایه مندی مردم شده بود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم نباید دغدغه ای برای تامین سوخت داشته باشند و مسئولان نیز در تلاشند تا از بروز این گونه مشکلات جلوگیری کنند.
داودی اظهار داشت: روزانه بیش از 500 هزار لیتر بنزین در ایرانشهر مصرف می شود.
به گزارش ایرنا ورود کارت های سوخت از سایر استانها به سیستان و بلوچستان نه تنها مشکلات زیادی برای شهروندان این استان ایجاد کرده بلکه سبب افزایش قاچاق سوخت و هدررفتن سرمایه های ملی شده است به همین سبب بر اساس تصمیم دستگاههای دست اندرکار به ویژه استانداری، فرمانداریها، شرکت نفت، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این قبیل کارتها جمع آوری و با دارندگان آنها برخورد قاطع می شود.
ورود این کارت ها سبب سوء استفاده سودجویان و قاچاقچیان سوخت و تشکیل صف های طولانی در مقابل جایگاههای سوخت شهرستانهای مختلف سیستان و بلوچستان شده بود که با اقدام قاطع دستگاههای یادشده و جلوگیری از سوختگیری خودروهای متعلق به قاچاقچیان سوخت هم اینک وضعیت به حالت عادی بازگشته است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.