به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد آذرکیش روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی کالای احتکار شده در 2 انبار بزرگ در یکی از مناطق حاشیه شهر سراوان موضوع به طور ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سراوان پس از شناسایی این 2 انبار و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی با همکاری تیم هایی از اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیزات حکومتی وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان ادامه داد: ماموران این فرماندهی در بازرسی از این 2 انبار 32 هزار و 387عدد انواع پوشک بچه، 28 هزار و 470 عدد کرم مرطوب کننده، پنج هزار و 52 عدد شامپو، 6 هزار و 24 عدد دستمال کاغذی و مقادیر زیادی دستمال مرطوب و پودر بچه احتکار شده کشف کردند.
سرهنگ آذرکیش افزود: ارزش کالاهای کشف شده 18 میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه فرد متخلف با تشکیل پرونده به داسرا معرفی شد.
به گزارش ایرنا شهرستان سراوان در 343 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.