معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در حاشیه مراسم افتتاح شماری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح 2 ساختمان پایگاه اورژانس در روستاهای نوبندیان و درگس با زیربنای هرکدام 85 متر مربع و اعتبار 150 میلیون تومان، هشت واحد مسکن مددجویی کمیته امداد بخش دشتیاری به مبلغ یک میلیارد و 784 میلیون ریال و 2 زمین چمن مصنوعی هر کدام با 180 میلیون تومان اعتبار ار جمله برنامه های امروز هفته دولت در این شهرستان بود.
غلامرضا مجیدی نژادیزدی افزود: همچنین کلنگ زنی 6 واحد مسکونی با اعتباری معادل 2 میلیارد و 100 میلیون ریال از دیگر طرح های ویژه هفته دولت در چابهار است.
به گزارش ایرنا، در مجموع 68 پروژه با اعتباری افزون بر 338 میلیارد و 676 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان چابهار در حال بهره برداری یا کلنگ زنی است.
این پروژه ها در حوزه های مختلف عمران شهری و روستایی، برقرسانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، بهزیستی، راهسازی، ورزشی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش عالی و کشاورزی است.
60 پروژه با 204 میلیارد و 188 میلیون ریال بهره برداری و هشت پروژه با 134 میلیارد و 488 میلیون ریال کلنگ زنی می شود.
دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم عید غدیر خم، تجلیل از کارمندان نمونه دولت، حضور در نمازهای جمعه و غبارروبی مزار شهدا از دیگر ویژه برنامه های هفته دولت در چابهار است.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.