وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در برنامه ای تلویزیونی در خصوص اقدام وزیر ارتباطات که لیست اسامی شرکت های متخلف حوزه واردات موبایل را منتشر کرده بود، توضیحاتی ارائه کرد که با پاسخ وزارت ارتباطات مواجه شد.

به گزارش جماران، محمد شریعت مداری که صبح امروز در برنامه ای تلویزیونی اسامی شرکت ها و افراد متخلف در حوزه واردات خودرو را منتشر کرد پس از سوال مجری در خصوص عملکرد آذری جهرمی در ماجرای افشای لیست ارزبگیران حوزه واردات موبایل اقدام وزیر جوان را عجولانه خواند و گفت بایستی آذری جهرمی لیست تخصیصی و تامینی را از هم تفکیک می کرد. شریعتمداری در ادامه نیز با اشاره به تجربه ی بیشترش نسبت به آذری جهرمی گفت که بهتر بود از من می پرسید. پ

اظهارات وزیر ارتباطات در این خصوص را می توانید در فایل ویدئویی زیر مشاهده کنید.

این اظهارات وزیر ارتباطات با واکنش رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات مواجه شد.

 

 هادیان طبائی زواره گفت: علاقه آقای آذری جهرمی به آقای شریعتمداری به عنوان شخصیتی انقلابی و با تجربه، متقابل است و بین این دو وزیر کابینه تدبیر و امید احترام و روابط دوستانه‌ای وجود دارد و خواهد داشت. 

 سیدجمال هادیان طبائی زواره ادامه داد: امروز مردم از شفافیت استقبال می‌کنند و قاعدتاً نباید راز ‌مگو و محرمانه‌ای در قبال آنها وجود داشته باشد و به همین دلیل انتشار فهرست تخصیص و ترخیص ارز‌بگیران با استقبال مردم مواجه شد. 

هادیان افزود: طرح فهرست تخصیصی یا تأمینی ارزبگیران به حاشیه بردن موضوع است و آنچه مهم است دستور و تاکید رئیس جمهور محترم برای انتشار فهرست ارزبگیران و شفافیتی است که 

مورد مطالبه مردم است و تعجب‌‌آور و سوال ‌برانگیز آنکه چرا بخش بزرگتر 

فهرست تامین یا تخصیص ارزبگیران هنوز منتشر نشده است در حالی که مردم 

و افکار عمومی منتظر انتشار چنین فهرستی هستند تا درباره آن قضاوت کنند.  

وی ادامه داد: فهرست تامین باشد یا تخصیص یا ترخیص فرق نمی‌کند بهرحال تخصیص شکل بالقوه تامین است و چند روز یا چند ماه بعد تامین خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.