گرچه طرح این نوع تهمت‌های بی‌پایه و اساس به بنیاد باران، سابقه دارد و گوینده و آنچه که گفته است، هر دو خیلی ارزش پیگیری ندارند، اما از آنجایی که می‌خواهیم امر بر خودشان مشتبه نشود، این موضوع را از طریق مجاری قانونی نیز پیگیری خواهیم کرد.

 

به گزارش جماران، مدیرعامل بنیاد باران تصریح کرد: با هزار آسمان و ریسمان بافتن هم نمی‌توانند متهمان پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را به بنیاد باران متصل کنند و چون نمی‌توانند و قافیه‌شان تنگ می‌شود، اینچنین می‌شود.

خبرگزاری «میزان» گفت‌وگویی با جبار کوچکی‌نژاد، رئیس هیئت تحقیق مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان با عنوان «پیشنهاد رشوه مسئول ارشد صندوق ذخیره به نماینده؛ از ماشین‌سازی تا هیئت مدیره» منتشر کرده بود که در آن مصاحبه‌شونده خبر از نقش آقای «غ» در اختلاس این صندوق داده و در عین حال مدعی شده بود آقای «غ» یکی از موسسین بنیاد باران بوده است.

جواد امام در واکنش به خبری که منتشر کرده بود، گفت: انگیزه آقای کوچکی‌نژاد و دیگر افرادی که سعی دارند بنیاد باران و اعضای هییت موسس یا هییت مدیره بنیاد را به نوعی به پرونده‌های فساد مالی ربط دهند، روشن است؛ آن‌ها می‌خواهند با آدرس‌های غلط، اذهان را منحرف کنند و بنیادی که ریاست آن، به عهده کسی است که مخالفان سیاسی‌اش هم حتی به سلامت اقتصادی‌اش گواهی می‌دهند، بدنام کنند. گرچه با این بهانه‌گیری‌های بچه‌گانه تنها عرض خود می‌برند. 

مدیرعامل بنیاد باران افزود: بغیر از آقای خاتمی که ریاست بنیاد باران را عهده‌دار است، بد نبود آقای کوچکی‌نژاد، پیش از طرح چنین ادعایی لااقل زحمت مطالعه اساسنامه بنیاد را بر خود هموار می‌کردند. حال می‌گوییم، بخاطر پایین بودن سرانه مطالعه در کشور، ایشان هم در راس‌شان، حوصله خواندن نداشته و ندارند، لااقل می‌توانستند نه دقیق، حتی خیلی سرسری چند خط کوتاه ماده ۸ اساسنامه بنیاد باران را مطالعه می کردند، آنگاه می‌دیدند که هیچ «غینی» در میان نام و نام خانوادگی اعضای هییت موسس بنیاد باران وجود ندارد. باور کنید این مدل مطالعه کردن، از سرانه مطالعه هم کمتر وقت می‌برد. 

جواد امام با توجه به سوابق فرد مورد نظر رئیس هیئت تحقیق مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: اگر منظور آقای کوچکی‌نژاد، از آقای «غ» مدیر سابق صندوق ذخیره فرهنگیان است و بنا به مسئولیت‌اش در هیئت تحقیق مجلس،‌ دنبال سابقه متهم است،  ایشان را راهنمایی می‌کنیم، آقای «غ» پیش از این سمت، معاون آقای قالیباف درشهرداری تهران بوده است و اگر سراغ مدرکی از آقای «غ» می‌گردند، احتمالا دوستان خودشان یا اطرافیان شهردار سابق، بهتر می‌توانند کمک‌شان کنند.

وی در پایان گفت: گرچه طرح این نوع تهمت‌های بی‌پایه و اساس به بنیاد باران، سابقه دارد و گوینده و آنچه که گفته است، هر دو خیلی ارزش پیگیری ندارند، اما از آنجایی که می‌خواهیم امر بر خودشان مشتبه نشود، این موضوع را از طریق مجاری قانونی نیز پیگیری خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.