پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

حجت الاسلام محسن محمودی در نشست خبری اعلام برنامه های یوم الله 12 بهمن:

مراسم روز ۱۲ بهمن با سخنرانی سید علی خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم محوری روز ۱۲ بهمن، فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در حرم حضرت امام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جماران، حجت الاسلام «محسن محمودی»، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در نشست خبری اعلام برنامه های یوم الله 12 بهمن، بیان کرد: ورود امام به ایران و استقبال تاریخی ملت ایران در روز 12 بهمن نشان دهنده پیوند امت با امامت و مردم انقلابی و مرجعیت و فقاهت است و لذا در آغاز سی و نهمین دهه فجر و پیروزی انقلاب با امام و رهبری تجدید پیمان می شود. 

وی در ادامه گفت: مردم ایران با استواری درعرصه های مختلف نشان دادند که با لحظه شماری و لحظه شناسایی خود بار دیگر در دهه فجر ولایت مداریشان را به نمایش می دهند. مردم ایران وظیفه شناس و موقعیت شناس هستند آن روز آن گونه به میدان آمدند و امروز در عرصه های مهم پای انقلاب و نظام ایستاده اند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص فتنه های اخیر اظهار کرد: ملت ایران با دست رد بر سینه فتنه گران نشان دادند که پای امام انقلاب و رهبری ایستاده اند و انشاالله در دهه فجر بار دیگر این ایستادگی خود را به نمایش خواهند گذاشت. 

وی همچنین افزود: برای دهه فجر مراسم متعددی پیش بینی شده است که مهم ترین آن در روز 12 بهمن برگزار می شود و مراسم مهم و محوری در مرقد مطهر حضرت امام(س) برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به سخنرانی حضرت امام(س) در بهشت زهرا در سال 57، گفت: در میان جمعیت انبوه و دوستداران، امام سخنرانی کردند که برای همیشه در تاریخ تداعی کننده آن روحیه حماسی امام و امت امام است و مکان جلوس امام باید همیشه به عنوان یک نماد مورد توجه قرار گیرد.  

وی در ادامه گفت: یکی از اقدامات انجام شده که با تشویق رسانه ها فراگیرخواهد شد پویش مردمی «من عاشق پرچمم هستم» است، که باتوجه به فتنه اخیر که به پرچم جمهوری اسلامی توهین شده است، پرچم نماد ملیت و هویت دینی و ارزش های انقلاب ما است و شهیدان  در این راه خون های زیادی داده اند و برای ما مهم است. قطعا در تمام برنامه ها و کارهای تبلیغی ما پرچم جمهوری اسلامی به عنوان نماد ارزشمداری و هویت ملی ما مورد توجه خواهد بود.

محمودی همچنین گفت: مسئولین ما وظیفه سنگینی را برعهده دارند و امام می فرمودند که اگر به من خدمتگزار بگویند بهتر است تا رهبر گویند. 

وی افزود: ما پیرو امامی هستیم که مستضعفین و محرومین و کوخ نشینان را برهمه کاخ نشینان ترجیح می دادند. توجه به نیازهای مردم، وظیفه مسئولین است که به انتظارات مردم پاسخ مثبت دهند و با راهنمایی مقام معظم رهبری این انقلاب را تسریع بخشند و توطئه های فتنه گران و نفوذهای داخلی دشمن را خنثی کنند. یکی از برنامه های کلیدی ایام الله دهه فجر مراسم مهمانی لاله ها در روز 19 بهمن از ساعت 14 تا 16 همزمان در بیش از 18 هزار گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم محوری روز ۱۲ بهمن، فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در حرم حضرت امام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی برگزار می شود.

وی در پایان اعلام کرد: قرائت بیانیه خانواده های معظم شهدا توسط همسر شهید علیمحمدی از شهیدان هسته ای، اجرای همخوانی وتواشیع و مداحی باتوجه به ایام فاطمیه درسراسر شهرستانها و ایران اسلامی و اماکنی که منتصب به امام و انقلاب هستند، رژه موتورسواران درمسیرحرکت امام از فرودگاه امام تا بهشت زهرا، برنامه های ویژه توسط اقلیت های مذهبی، نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی، حضور خبرنگاران و تصویربردارن وحضور مردم که زمینه سازی های فراوانی صورت گرفته است، از جمله برنامه هایی است که فردا 12 بهمن در مرقد مطهر امام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.