جلسه کمیته جوانان و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی با حضور وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و نهاد های دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، در این جلسه با توجه به جایگاه کمیته در بزرگداشت حضرت امام(ره) بر برگزاری با شکوه این مراسم به عنوان بزرگداشت امام و بزرگداشت ارزش ها و تکریم و تمجید از همه بزرگان نهضت انقلاب اسلامی تاکید شد.

همچنین بر لزوم مشارکت دستگاه ها، وزارتخانه ها و نهاد ها عضو کمیته برای مشارکت هرچه بهتر در برگزاری مراسم آیت الله سید مصطفی خمینی(ره)تاکید شد.

در این جلسه نمایندگان وزارتخانه ها، سازمان ها،نهاد ها و دانشگاه های عضو کمیته دیدگاه های خود را در خصوص موضوع جلسه ارائه دادند و با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری مراسم جمع بندی صورت گرفت.

بر این اساس قرار شد تا پیگیری های لازم جهت حضور مسئولان وزارتخانه ها، سازمان ها، نهاد های دانشگاهی، اساتید و نخبگان دانشگاهی، جوانان برتر و نخبه در حوزه های برتر انجام شود.

در این جلسه  بنا شد تا پیگیری برای ابلاغ دستور العمل های هر یک از دستگاه ها به مراکز تحت پوشش در سراسر کشور به بزرگداشت این شهید والا مقام در ایام برگزاری مراسم صورت بگیرد.

در این جلسه نمایندگانی از وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی، سازمان بسیج، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی حرفه ای، دانشگاه علمی کاربردی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و پایگاه خبری جماران حضور داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.