لازم است یادآوری کنم که اگر امام نبود یک جوان شهرستانی می توانست به عنوان وزیر حضور داشته باشد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه باید یادمان باشد وامدار چه مسیری هستیم، گفت: مردم تا زمانی حامی ما هستند که پیگیر خواسته ها و اهداف آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار جماران، محمدجواد آذری جهرمی دیدار با یادگار امام در حرم امام گفت: بسیار خرسندم که در هفته اول کار رسمی، توفیق دیدار با یادگار گرامی حضرت امام آیت الله سید حسن خمینی را یافتیم. امروز خانواده وزارت ارتباطات که وظیفه خدمت به مردم در عرصه برقراری ارتباط را دارند لازم دیدیم در ابتدای کار به آرمان هایمان مراجعه کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان دنیای اسلام گفتند خواسته هایتان را روی کاغذ بنویسید تا زمانی که به جایگاه و منصب رسیدید یادتان نرود برای چه چیزی حرکت و انقلاب کرده اید.

وی تأکید کرد: هدف ما از تجدید میثاق این بود که از امام، یادگاران امام و آیت الله هاشمی یاد کنیم. ما مدیون امام، شهدا و یادگاران امام هستیم. مهم این است که ما رهرو آنها باشیم و فراموش نکنیم که هدف ما خدمت به مردم است. یادمان باشد انقلاب ما دینی و مبتنی بر مبانی دینی است و بنا است اعطای اسلام را در پی داشته باشد.

جهرمی با بیان اینکه مردم به حرف ما توجه نمی کنند و به عمل ما توجه می کنند، اظهار داشت: ما وظیفه داریم مسیر امام را ادامه دهیم. امام محبوب دلها بود و نام اسلام را زنده و پرآوازه کرد و امروز کل منطقه تحت تأثیر آن به حرکت درآمده است. لازم است یادآوری کنم که اگر امام نبود یک جوان شهرستانی می توانست به عنوان وزیر حضور داشته باشد؟ یادمان باشد که وامدار چه مسیری هستیم و پاسخگوی ولی نعمتان خودمان باشیم.

وی در پایان گفت: اگر نیتمان خالص باشد دعای امام پشت سر ما است. مردم تا زمانی حامی ما هستند که پیگیر خواسته ها و اهداف آنها باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.